Saturday, January 14, 2012

Ngok~

salam globs ..

2 days ..of holiday weekend ...jumaat n sabtu ..aku tido mcm naga tadak gas. hahahahha siyesly aku tired and kaki aku da jadi cam elephant...sembab for no reason ...actually i knew why ...sbb aku duduk di meja ngadap komputer 24 jam sehari ...kowt...hahaha kat opis duk ataih kusi ..kat umah duk ataih kusi ...basically my blood didnt go anywhere...and aku sembab dowh...mula la panic....so MT 3 ekor ni pergi la berjimba kat al jabbar dr jisim tu ..hahaha more or less la nama dia..lupo dah aih ...we were "electrocuted" for 1 hour...hahaha sonok gak ...men sizzle kan bontot2 gajah di situ ..hahahahhaha....taleh blah when i was electrocuted by Rosy...adoi..sakit gilo...seb baik tak tekench..hahahahahhaa ..memang gilo! and that was pretty much benda aku buat...hahaha

lain2 semua tido bangun makan tido bangun makan berak! haaaaaa indah nya idup ..biarlah aku ada satu gunung kinabalu keje menunggu...file MQA lagi satu tak settle...semua aku leave it ..
pi mampos la...ada subordinate pun cam harem....

in the meantime ..i still have 12 hours to sleep. before tomorrow the doomsday comes....

BIARKANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN~

No comments: