Tuesday, April 21, 2009

Living and Kickin'

Assalamualaikum bloggie...

I have partially recovered from the injury ....Alhamdulillahh...tho I can't write as much as before ...coz it hasn't fully healed....I'm glad I can resume my classes and presentations.

Today my buddy ..nor ..from putrajaya came back for a short break. It's gonna be ...less boring ...than last week ..as I got company to hu-ha. hehehehe

Earlier at the cafe, my colleague and I managed to snap photos ...while waiting for our yummylicious meals .....

Warm people with warm hearts. heh?

6 comments:

Anonymous said...

ermm...still single ke sume ni...hahahaha?leh pilih tak?

Sha and Forward said...

muhahahaha perli laaa...tu seme vini-vini worang ...kecoooowaleee..yang tengah! ahaks muhehehe

Anonymous said...

tapi ada rumours kan..minah tgah tu dah nak kahwin...dah gi kursus siap dah...hahaha

Sha and Forward said...

itu bukan rumours! itu posting bulan lepas! hahahahahaha ...(tingat lawak lubang kubur ajis dan sudin dalam bujang lapok ahaha ..)

tapi kan ...ada orang tu kann...siap menantii kasehhh....perghhhh...

Anonymous said...

sape tu sha...?nak menanti kasih...bagus ke ..kacak ke?nak tunggu...2x kan...hehehe...mungkin dah penat mencari kot...huhuhu

Sha and Forward said...

entah ...saper le yang melodramatic banget iteww...menunggu nunggu lagi ..karatz ..heheks...sapa yang penat mencari tu eh ? huk aloh ...muda2 dah penat....kene makan appeton manyak2 kasik kuat ahaks