Wednesday, April 1, 2009

wofsha in Kuala Terengganu

Assalamualaikum bloggie...

I just came back from my get away in KT and I have plan for May! Pesta Mencandat Sotong!!! Guess what ..no photos AT ALL because I was really tired from the driving and bullying of my friends' children. Imagine...an 11 years old boy ..went into frantic tantrum ..of wanting to sleep WITH ME! of all people ...a BOY? crazy about me? and then an 8 year-old girl ...who refused to let me leave her house. Crying and screaming like a tarzan....adoiiii......I basically had a under-age obsessed Week!

I do not have photos for all those...how terrible I am .. I KNOW. Truthfully, I left home with a broken and tired Heart, i just stashed the bag in the backseat n drove to KT.

It was exhilirating and fun plus...should be a rejuvenating moment.

10 comments:

Unknown said...

hehe...ada juga ragamnya semasa di KT erk...
rehat-rehat gak time dah free nanti

Anonymous said...

g tak ajak..huhuhu

xeea said...

my hubby's home town. macam nak jadik my home town jugak dah :)

kempunan laa nak tengok sha mencandat sotong. huu

Sha and Forward said...

weh..hehehe kesilapan teknikal ...yang takdo gamba adalah ..gambar2 berpeleseran di KT...hahahah ary ..blum pegi lagi candat ..sotong tak naik lagi...ujung bulan ni inshaAllah. huhu...nak ikot? kang ko mabuk laut ..satu hal lak haku kene babysit! ha ha ha

Anonymous said...

bukan kawe yg mabuk..demo yg mabok tgok kawe..hahaha

Sha and Forward said...

haaa..iyo la tu ..mabuk tengok demo mabuk laut hahahahaha...kah kah kah

kawaii_desu said...

AC!!!! aku dah lama tak pi terengganu!!! aku nak ikot!!!! waaa

i need to get away!!! waaaaaa
rumah sapa kat KT tu???

Sha and Forward said...

ujung bulan ni (mencandat sotong) ..actually aku dah pegi dah last week ..sewonoks gilers...sampai penarek je ..haku dah gian nak terjun laut ...luckily i was alone so sempat pikir 19 kali lagi hehe...adjust la schedule ang ...aku dah sent sms to your maxis :) sila baca n Bertindak! harap maklum hehehe

Unknown said...

bila nal update pasal sakit gigi?

Sha and Forward said...

hussainiiii :(