Saturday, December 17, 2011

Dunia Dunia..

salam globs!

today my life is so upside down! kisah nya ..aku dah panic. .sbb aku tersalah tgk dates! minggu ni starting ahad sampai jumaat aku exam! and aku ada classes yang aku made everyone promised to attend sbb aku tak nak skip weeks...hahaha mampuih dan minggu ni jugak sharmin nak hantar sales utk eclairs and chicken pie.. mampuihhhhhhhhhhh

so tadi ..with thick skin ..i had to brace myself to let sharmin know about my mistake...that i have forgotten its my exam week!
i studied 3 chapters out of 10!! gile dok? bengong tul..one whole day .. I couldnt focus. my panic is attacking me inside. slowly. aiyoooooooooooh.....

i dropped by the office to check on my notes and assignment to be delivered to class by ijat...PUN to no avail....* talk about screwing up life real baddddddddddd...*

last but not least aku tolong orang order barang online ...hoigsh....takde keje tul..! bengong...

now ...i wish i am married to tengku muhammad faris ..so i do not have to think of all THESE!! huwaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ya Allah ....please save my night....give me Strength for tomorrow...and kekalkan la ilmu dalam kepala otak ku yang senget ini..>Amin...ya Rabbal A'lameeeenn..........

serabut je ..Kawin..serabut je Kawin! ...ingat senang ke?!

No comments: